poniedziałek, 30 lipca 2018

Szop w przebiśniegach #

 Nowy projekt zaczęty - dawno chciałam go wykonać ale jakoś go odkładałam. 
Wzór "Szop w przebiśniegach" zakupiłam dość niedawno  a stworzyła go Ekatarina Chaykovskaya na podstawie ilustracji  Julli Seliny. 




Mogę tylko powiedzieć, że wzór jest niesamowity a efekt końcowy haftu jest jak namalowany. 
Dość niedawno Aga z blogu "Hafty Jarzębinowe" prezentowała postępy w wykonaniu haftu no a efekt końcowy był obłędny. 
Ja dopiero zaczęłam i tak mnie wciągnął że poświęcam mu każdą wolną chwilę. 
Poniżej prezentuję fotografie na jakim jestem etapie (zdjęcia może nie są idealne ale staram się:)

Pyszna kawa musi być


















Na początku troszkę dużo zdjęć ale jakoś  nie mogłam się oprzeć. 
Jeszcze dużo dużo pracy przede mną ale moim zdaniem naprawdę warto. 

9 komentarzy:

Pasje Magos pisze...

Będzie piękny :)

Pasja haftowania pisze...

dziękuję :)

Ewa Gawlik pisze...

Fantastyczny wzór wybrałaś! Z przyjemnością podziwiałam postępy u Agi Jarzębinowej i coś czuję, że u Ciebie będzie dokładnie tak samo :)

Magda z mniej słów pisze...

Świetny wybór! Nie dziwię się, że się zdecydowałaś, bo ta mordka jest taka rozczulająca. Ale muszę aż zapytać na czym wyszywasz - krzyżyki wyglądają na takie maluteńkie.

hafty na wierzbie pisze...

Oooooooo! będzie się działo, bo wzór świetny i postepy w pracy. Więc jest na czym oko zawiesić.

hafty na wierzbie pisze...

mogłabym Cie prosić o namiary , żeby kupić wzory u tych projektantek? Już dosyć dawno złożyłam tam zamówienie, ale pewnie coś schrzaniłam, bo do dzisiaj nie mam odpowiedzi.

Pasja haftowania pisze...

Dziewczyny haftuje na płótnie Belfast 32ct kolor: perłowoszary

Pasja haftowania pisze...

ja zamawiałam na tej stronce i nie było problemu https://vk.com/id38154719 Pozdrawiam

karolina pisze...

Przeurocza mordeczka:-)

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...