niedziela, 4 lutego 2018

"Drzewo życia" - sampler J. Houtmana

Sampler - Drzewo życia - kolejny etap

Za oknem szaro, buro, plucha no trochę śniegu nasypie i zaraz topnieje nie ciekawie a ja teraz mało czasu poświęcam haftom ze względu na to, że wróciłam do pracy to czasu już mniej, dni są krótkie jedynie sobota i niedziela to czas który mogę dłużej posiedzieć nad haftem. 
Niedawno zaczęłam projekt "Drzewo życia" i uparcie stawiam krzyżyki czyli wykorzystuję każdą minutę - ach gdyby ten czas zatrzymać no nie da się. 
Haftuje mi się przyjemnie jeśli chodzi o szybkość to nie jest ona zawrotna  bo chciałabym aby oraz był precyzyjny a każdy krzyżyk równy. Mam cichą nadzieje że starczy mi muliny. 
Niestety Pogoda za oknem jest jaka jest więc zdjęcia były robione w dni pochmurne no jakość nie jest rewelacyjna. 
A o to moje postępy:






Nie wiem czy się Wam podoba no  jeszcze takiego efektu wow nie widać proszę komentujcie tylko szczerze i do kolejnego razu, pozdrawiam :)

9 komentarzy:

Carpediem pisze...

To zachwycający wzór :) Miłego haftowania!

Pasja haftowania pisze...

Dziękuję bardzo

anenia pisze...

idealne kolory na tą szarą i pochmurną porę roku :-) będzie piękny sampler :-) czekam na kolejną odsłonę :-)

Pasja haftowania pisze...

no tak długo zastanawiałam się nad doborem kolorów ale teraz widzę że dobrze dobrałam ale coś ten różowy jasny słabo go widać. Trudno zobaczę na końcowy efekt, może jestem przewrażliwiona...

Gosikowy Zakątek pisze...

Dziękuję Ci Agnieszko za miłe odwiedziny :) Haft zapowiada się bardzo obiecująco. Pozdrawiam serdecznie :))

Jagna pisze...

będzie piękny haft :)

magdus208 pisze...

Bardzo mi się podoba :) Będzie cudeńko :)

Elunia pisze...

Pięknie będzie choć rzeczywiście ten jasny kolor trochę słabo widoczny, ale może to wina zdjęć.
Haftowałam ten sampler 3 lata temu.
Pozdrawiam serdecznie :))

cocoya pisze...

Miłego wyszywania :) Bardzo ładny sampler wybrałaś

สล็อต ออนไลน์
Gclub

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...