poniedziałek, 1 stycznia 2018

"Drzewo życia" - sampler J. Houtmana

Sampler - Drzewo życia


Na początku mojego postu chciałabym wszystkich ciepło przywitać w tym Nowym Roku i życzyć wszystkiego dobrego. Bardzo długo mnie tu nie było więc nadrabiam moją nieobecność. Ja zaczynam ten nowy rok od nowego haftu, który skradł mi serce i długo za mną chodził. Haft który bardzo mi się spodobał to projekt Jana Houtmana -Sampler "Drzewo życia". Na pewno haft kojarzycie bo pojawiał się na blogach które obserwuję. Ale do rzeczy, haft wykonam na płótnie Belfast 32ct kolor naturalny a wybrałam kolory mulin z numeracją 224 i 3722. 
Jeszcze nie zaczęłam haftowania a gdy zacznę na pewno będę dzielić się moimi postępami.

A tak będzie wyglądał skończony projekt,  no jest piękny i pracochłonny ale ja to lubię:





Na tym kończę i życzcie mi powodzenia no i  pozdrawiam moje wierne czytelniczki; 

6 komentarzy:

Ewa Gawlik pisze...

Piękny haft wybrałaś :)
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Pasja haftowania pisze...

Dziękuję ja również tobie życzę wszystkiego dobrego

Carpediem pisze...

Mi również bardzo się podoba ten wzór. Będę kibicowała :)

Kasia N. pisze...

Miłego wyszywania :) Bardzo ładny sampler wybrałaś

magdus208 pisze...

Będzie wspaniały, przyjemnego haftowania :)

cocoya pisze...

Dziękuję Ci Agnieszko za miłe odwiedziny :) Haft zapowiada się bardzo obiecująco. Pozdrawiam serdecznie :))

สล็อต ออนไลน์
Gclub

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...