piątek, 15 czerwca 2018

"Drzewo życia" - sampler J. Houtmana

Sampler - Drzewo życia - kolejny etap

Bardzo wahałam się czy opublikować posta czy jednak się wstrzymać - długo rozmyślałam i jednak zdecydowałam,  że muszę pokazać kolejny etap pracy nad Samplerem. 
Do tej pory coś mi nie pasowało w doborze kolorów - przeglądałam ostatnie posty ze zdjęciami i dalej twierdziłam że obraz jest mdły, i nie ma tego czegoś. Również moi obserwatorzy na blogu w komentarzach o tym wspomnieli że jednak kolorystyka jest za jasna i nie bardzo pasuje.
 Więc doszłam do wniosku, że ten jasny róż w ogóle nie pasuje do całości więc spróbowałam zamienić go na kolor biały. No i nareszcie zaczęło inaczej to wyglądać. Mi osobiście bardziej się podoba z białą muliną,  ale nie każdemu musi się podobać.
Jasny róż idzie do wyprucia niestety bo dużo z tym roboty ale myślę, że jak tylko pokryję wolne miejsca białą muliną to będzie ok.

A tu są moje zdjęcia na których już widać białą mulinę no i jeszcze jest ten jasny róż;






Na razie tylko tyle mogłam pokazać ale dalej haftuję a przede mną weekend więc mogę sobie pozwolić na długą noc z haftowaniem.  Pozdrawiam;


9 komentarzy:

Carpediem pisze...

Z białą muliną jest o wiele lepiej :) Pozdrawiam :)

Ewa Gawlik pisze...

Faktycznie z białą muliną wygląda lepiej :) Zdecydowanie jest większy kontrast :)

Pasja haftowania pisze...

Też tak myślę że wygląda to o wiele lepiej;

Mariola pisze...

Z białą lepiej, a wypruwania trochę Cię czeka

Pasja haftowania pisze...

Wiem dużo pracy przede mną .....

magdus208 pisze...

O tak biały to strzał w dziesiątkę :) Powodzenia w haftowaniu :)

Jagna pisze...

zapowiada się wspaniale :)

hafty na wierzbie pisze...

A nie możesz zostawić tego różowego ile się da? Mnie się bardzo podoba.
Zresztą sampler to próbnik.

Pasja haftowania pisze...

Spróbuje zostawić trochę tego różu może jednak wyjdzie pięknie.

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...