niedziela, 15 października 2017

Bluebird of Happiness - Sampler

Bluebird of Happiness - Sampler (koniec)

Witam serdecznie i zapraszam na oglądanie skończonego Samplera, którego wykonałam na dość nietypowym i niezwykłym płótnie. Praca z tym haftem była sama przyjemnością, krzyżyki wychodziły bardzo równiutkie, i ogólnie bardzo szybko wykonałam mój obrazek,   zresztą sami oceńcie na   poniższych zdjęciach:

Tutaj Sampler oprawiony a ramka zakupiona w firmie ICAR:







A to zdjęcia przed oprawą:







 Dane techniczne:
Materiał: Len 100% (zamówiony przez internet we Francji)
kolor: kawa z mlekiem; 
mulina: DMC
rozmiar haftu: 24 cm/28 cm;
wzór opracował: Barb Adams;
nazwa wzoru: Bluebird of Happiness;

To na tyle moje drogie czytelniczki i do zobaczenia wkrótce, pozdrawiam;



3 komentarze:

Ewa Gawlik pisze...

Finał haftu jest zachwycający! Cieszę się, że mimo pierwszych obaw, haft na tym lnie wygląda rewelacyjnie :)

magdus208 pisze...

Śliczny sampler wyszedł :) Płótno choć faktycznie mega drogie to bardzo ciekawe kolorystycznie i fajnie się wpasowało w klimat całego haftu :) Pozdrawiam

cocoya pisze...

Piękny kochana wychodzi Tobie stempel..;) Płótno farbowane plus kolorki muliny idealnie do siebie pasują.. Czekam na kolejna odsłonę..;) Pozdrawiam
สล็อต ออนไลน์
Gclub

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...