Urlop

Upragniony urlop

Nareszcie nadszedł czas upragnionego wyjazdu, wyjazdu do mojego cudnego, spokojnego miejsca z którego wracam wypoczęta i pełna energii. Jest to magiczne miejsce do którego wracam co roku. Miejscowość nazywa się  Kokkino Nero i znajduje się w Grecji. Małe urokliwe miejsce. Bardzo,  bardzo polecam. Na blogu nie będzie mnie ok miesiąca. Ale każdemu się odpoczynek należy.
Na początku wrzucam kilka zdjęć i życzę miłego oglądania:

Poranny spacer:



Mały relaks:



I moja ulubiona cukiernia - przepyszne ich wypieki:



Hotel w którym przebywam z rodziną :


Także ja się żegnam ale tylko na miesiąc i do zobaczenia.

4 komentarze:

  1. Kochana w pięknym miejscu będziesz.. Raj..!! Życzę Tobie udanego i bezpiecznego wypoczynku.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego wypoczynku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Bluebird of Happiness - Sampler

Bluebird of Happiness - Sampler (koniec) Witam serdecznie i zapraszam na oglądanie skończonego Samplera, którego wykonałam na dość niet...