poniedziałek, 14 stycznia 2019

Zabawa Nowy Haft n Nowy Rok

Nowy Haft na Nowy Rok


Zapisałam się do nowej Zabawy na ten rok u Ani http://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok/  gdyż postanowiłam na początku roku, że częściej będę odwiedzać mojego bloga. Niestety w tamtym roku prowadziłam go sporadycznie to myślę, że nowa zabawa mnie zmobilizuje. 
Ja wybrałam nowy Haft Martwa Natura  "Figi i żuk" projekt  Catheriny Volkova; 



Do projektu wybrałam płótno Murano Lugana 32 ct kolor zielony antyczny oraz mulinę firmy DMC zgodnie z legendą w projekcie. 
Haft już zaczęłam, postawiłam kilka krzyżyków jeszcze nic nie widać więc pierwsze zdjęcia ukażą się już niebawem. Podpowiem że na pierwszym planie będzie Pan Żuk. 

Do zobaczenia i pozdrawiam;  

13 komentarzy:

Ewa Gawlik pisze...

Przepiękny jest ten wzór! Powodzenia w wyszywaniu :)

HaftyTiny pisze...

Piękny, powodzenia:)

hafty na wierzbie pisze...

Piękny i trudny. Powodzenia!
Jola

Ula K. pisze...

Też wybrałaś piękny wzór :) będę zaglądać :)

Anna Tamari pisze...

Super! Bardzo ciekawy wzorek. Ustawiam kanapę, rozsiadamy się i kibicuję.

Kinga pisze...

super, ciekawy wzorek trzymam kciuki ;)

W Cichym Zakątku pisze...

super wzorek :) powodzenia

Pasja haftowania pisze...

Dziękuję bardzo za miłe i ciepłe słowa, mam nadzieję że wytrwam do końca.

violka pisze...

Będę podglądać, bo wzór jest niesamowity. :)

Merry pisze...

Wzór- cudo! :)) czekam na odsłony. Pozdrawiam

KreatywnaTV pisze...

Cudny wzór! Zapowiada się naprawdę piękny obraz :) Mocno trzymam kciuki za postępy i regularne blogowanie :)

Adhd EWki pisze...

Cudowny. Powodzenia bardzo fajny wzór na nowy rok.

magdus208 pisze...

Ten haft jest po prostu magiczny :) Czekam niecierpliwie na pierwszą relację :) pozdrawiam :)

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...