niedziela, 5 sierpnia 2018

Pigwa #1

Pigwa #1

             U mnie powstaje następny projekt, który wykonywała Aga i pokazywała efekty swojej pracy na blogu Hafty Jarzębinowe https://jarzebinowehafty.blogspot.com/2017/05/pigwa-1.html
Bardzo mi się spodobał wzór a gdy zakupiłam trudno było nie zacząć i nie postawić kilka krzyżyków. Sami oceńcie moim zdaniem fascynujący.




wzór- opracowany przez Ekatarina Volkova na podstawie obrazu Giovanny Garzon


A to moje efekty pracy:
Zdjęcia jednak nie oddają rzeczywistości no a dekoracje do haftu są liche niestety nie mam zmysłu artysty - wybaczcie
































Jaszczurka już wykonana przede mną jeszcze Pigwa - oj czuję że nie będzie łatwo. 

Na pewno pokaże w niedługim czasie dalsze efekty mojego haftu do zobaczenia i Pozdrawiam ciepło :)

5 komentarzy:

Ewa Gawlik pisze...

Przepiękny wzór wybrałaś i do tego na pewno bardzo skomplikowany. Jaszczurka wyszła świetnie. Czekam na dalsze relacje z postępów :)

Monika z Crafting.pl pisze...

Jaszczurka wygląda jak żywa. Fantastycznie dopracowany jest ten wzór :)

Pasja haftowania pisze...

Dziękuję, mnie też ujął ten wzór a szczególnie jaszczurka

... z minionej epoki pisze...

Piękna jaszczurka :)

magdus208 pisze...

Efekt fenomenalny! :)

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...