poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Letnia Wróżka -

Letnia Wróżka - część 1

Dzięki Adze z Haftów Jarzębinowych https://jarzebinowehafty.blogspot.com/search/label/wróżki  zakochałam się we wzorach z serii wróżki. Aga przedstawiła swoje prace na blogu a mnie bardzo się spodobały. Poprosiłam ją o namiary gdzie mogę dostać wzory tych niesamowitych wróżek no i szybko dokonałam zamówienia no i mam wszystkie cztery. Och gdyby tak czas zatrzymać ale to tylko moje marzenie. Po głębokim zastanowieniu którą najpierw zacznę haftować wybrałam Letnią wróżkę bo tej zimy mam serdecznie dość. Mam nadzieję że zima szybko minie i dni będą coraz cieplejsze. 
A więc oto mój projekt i moje postępy pracy:

Tak będzie wyglądać efekt końcowy pracy:

A poniżej już postawiłam kilka krzyżków: 








Mam nadzieję że tempo mojej pracy nie będzie zbyt wolne i skończę haft przed nadejściem lata. Pozdrawiam cieplutko

8 komentarzy:

Ewa Gawlik pisze...

Piękny wzór! I już czekam z niecierpliwością aż pokażesz finał haftu :)

Magda z mniej słów pisze...

Ale cudownie! Seria jest przepiękna. I widzę, że już ruszyłaś z przytupem :) Powodzenia w dalszej pracy!

Carpediem pisze...

Ja też jestem zakochana w tych wróżkach :) Będę kibicować :)

Pasja haftowania pisze...

Bardzo dziękuję

cocoya pisze...

Piękny wzór! I już czekam z niecierpliwością aż pokażesz finał haftu :)
สล็อต ออนไลน์
Gclub

Pasje Magos pisze...

Śliczna :)

magdus208 pisze...

Te wróżki są obłędne :) Miłego haftowania :)

Edyta Godzic pisze...

Wspaniale się zapowiada.
Będzie przepiękna praca.

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...