Fleurs & Botanique

Lanterne Chardon - Latarnia , Oset


Po skończeniu obrazu Magnolii z serii zielnikowej musiałam zrobić sobie malutką przerwę;
Kompletnie nie chciało mi się nic nie miałam na nic ochoty i jakoś każdy haft mi nie pasował i obawiałam się, że mi tak zostanie. Na szczęście nie trwało to długo te moje lenistwo, przeglądając blogi z haftami często natrafiałam na projekty z serii zielnikowej (które są przepiękne) oraz inne schematy  Veronique Enginger. 
Dziś zaczęłam piękny haft z serii  Fleurs & Botanique projektu Veronique Enginger. Haftuję dwiema nitkami muliny DMC na płótnie Belfast 32ct.  kolor ecru. Postępy mojej pracy będę co jakiś czas pokazywać na moim blogu. 

A to już zdjęcie zamierzonego projektu:




Także to tyle, ja biorę się za haftowanie oby moja Wena mnie nie opuściła. 
Życzę miłego wieczoru i pozdrawiam.




4 komentarze:

  1. Wybrałaś prześliczny wzorek. Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór wybrałaś! Takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór bardzo skojarzył mi się z latem :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz będzie.. Już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę go już wyszytego.. Trzymam kciuki kochana za ciebie.. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

"Zajączek w krokusach"

"Zajączek w krokusach"- Odsłona 1 Gdy tylko opisałam na moim blogu zakup nowego wzoru  "Zajączka w krokusach" zabra...