wtorek, 20 czerwca 2017

Fleurs & Botanique

Lanterne Chardon - Latarnia , Oset


Po skończeniu obrazu Magnolii z serii zielnikowej musiałam zrobić sobie malutką przerwę;
Kompletnie nie chciało mi się nic nie miałam na nic ochoty i jakoś każdy haft mi nie pasował i obawiałam się, że mi tak zostanie. Na szczęście nie trwało to długo te moje lenistwo, przeglądając blogi z haftami często natrafiałam na projekty z serii zielnikowej (które są przepiękne) oraz inne schematy  Veronique Enginger. 
Dziś zaczęłam piękny haft z serii  Fleurs & Botanique projektu Veronique Enginger. Haftuję dwiema nitkami muliny DMC na płótnie Belfast 32ct.  kolor ecru. Postępy mojej pracy będę co jakiś czas pokazywać na moim blogu. 

A to już zdjęcie zamierzonego projektu:




Także to tyle, ja biorę się za haftowanie oby moja Wena mnie nie opuściła. 
Życzę miłego wieczoru i pozdrawiam.




3 komentarze:

Carpediem pisze...

Wybrałaś prześliczny wzorek. Będę kibicować :)

Ewa Gawlik pisze...

Piękny wzór wybrałaś! Takiego jeszcze nie widziałam :)

Magda z mniej słów pisze...

Ten wzór bardzo skojarzył mi się z latem :) Powodzenia!

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...