czwartek, 6 kwietnia 2017

Fèe Bleue

Fèe Bleue - Błękitny Elfik

Wzór Fèe Blue był już dawno na mojej liście a zaczełam wyszywać go na początku marca. Jest jeszcze nie skończony bo brakuje mu konturów na jednym skrzydle. 
Irytuje mnie wykonanie konturów ale nie ma efektu końcowego bez ich wykonania.
Tak więc wracając do techniki wykonania to bardzo przyjemnie i łatwo obraz wyszywa się. Natomiast skrzydła były troszkę trudniejsze i musiałam się pilnować.
Kolorystyka skrzydeł niebieska ten kolor bardziej przypadł mi do gustu. 
A oto mała sesja fotograticzna:











Gdy tylko skończę kontury skrzydeł wtedy w nastepnym poscie dokładnie opiszę opracowanie wzoru, technikę wykonania i materiały użyte we wzorze.  Myślę że za tydzień będzie skończony i oprawiony  w ramkę.



3 komentarze:

Jasiowa Mama pisze...

Już kilka razy widziałam ten haft i bardzo mi się podoba. Cudo! :-)

Carpediem pisze...

Elficzka cudowna!

Pasja haftowania pisze...

Też mi się podoba aczkolwiek jest jeszcze nie skończona. Zostało mi niewiele i oprawa w ramkę.

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...