poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Fèe Bleue

Fèe Bleue - Błękitna wróżka 


Fèe Bleue
 Na podstawie ilustracji J.B. Monge 
Płótno: Belfast 32ct - kość słoniowa
Nici DMC - 21 kolorów 
Krzyżyki - 2 nitki
Kontury - 1 nitka
Haft co dwie nitki płótna 









Szkoda że już skończyłam bo bardzo przyjemnie mi się ten obraz wyszywało. Podsumowując haft był bardzo łatwy. Oczywiście skrzydła dały mi w kość ale prowadziłam sobie. No cóż elficzka bardzo piękna i wymaga odpowiedniego miejsca na ścianie i oprawy.

5 komentarzy:

... z minionej epoki pisze...

Piękny haft :)

karolina pisze...

Prześliczna elficzka:-)

Stara Kobieta pisze...

Śliczny haft i wcale na łatwy mi wygląda; ')

Kinga pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kinga pisze...

Zauroczyłam się w tej elficzce ;) Skrzydła faktycznie nie wyglądaja najłatwiej ale efekt koncowy powala ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...