sobota, 10 września 2016

Des Crepes - Naleśniki

Des Crepes - Naleśniki # koniec

Właśnie wczoraj udało mi się skończyć haftowanie obrazka z serii Nimue.
Od razu go wyprasowałam i oprawiłam w ramkę. We wzorze zmieniłam tylko kolory koralików ale ostatecznie nie wygląda to najgorzej. Nawet kontury których nie bardzo lubię wyszywać okazały się bardzo proste i łatwe do wykonania więc poszło mi to dość sprawnie. Trudniej mi poszło z konturami łapek myszki ale po kilku próbach udało mi się.





Na zdjęciach pokazuję przebieg mojej pracy i mogę stwierdzić, że nie był to trudny haft. Musiałam uważać jedynie z kolorami wyszywając naleśniki. 
Podsumowując haft zawiśnie na ścianie w kuchni i myślę że to najlepsze miejsce.





Cieszę się że to już koniec i mogę zająć się wyszywaniem kolejnego obrazu.

Dane techniczne:
- Materiał Len Belfast naturalny 32 ct
- Mulina DMC
- Krzyżyki - 2 nitki muliny
- backstitch - 1 nitka muliny
- 4 szt. koralików, 1 szt. dzwoneczek
- wielkość gotowego haftu: 27 cm x 16 cm
Na podstawie ilustracji Jean-Babtiste Monge 


Brak komentarzy:

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...