czwartek, 25 sierpnia 2016

LE papillon część 2

LE papillon - motyl

Tak jak wspomniałam dodaję zdjęcia mojej pracy nad malutkim elfikiem.




Jak widać na zdjęciach praca jest jeszcze nie skończona, ale myślę, że już niedługo będzie gotowa. Mam nadzieję że tak jak pisałam wcześniej w połowie września będę mogła pochwalić się tym niesamowitym obrazkiem. Jeszcze nie wiem jaką ramkę wybrać ale później będę się tym martwić.
Muszę jednak stwierdzić, iż wykonanie konturów jest dość trudne i musiałam naprawdę być skupiona. Mały błąd i trzeba zaczynać od nowa. To tyle.
Podsumowując haft nie należy do dość łatwych ale jest bardzo subtelny i delikatny.

Brak komentarzy:

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...